Dobrze, że jesteś. Dowiedz się o mnie więcej, aby zyskać pewność o chęci współpracy.
Moją misją jest wspieranie neuroróżnorodnych osób w osiąganiu ich subiektywnego dobrostanu zarówno w obszarze osobistym jaki i zawodowym.
Misję tę realizuję poprzez diagnozowanie neuroróżnorodności, rozpoznawanie i rozwijanie indywidualnych właściwości osób, psychoedukację, a także towarzyszenie w drodze do samopoznania i życia w zgodzie z sobą.
Relację terapeutyczną opieram na szacunku do osoby, jej świata wartości i poglądów, akceptacji, empatii i autentyczności.
Dlaczego psychologia?
Zawód psycholożki pozwala mi wykorzystywać posiadane kompetencje i talenty, zaspokajać pragnienie wykonywania pracy ważnej społecznie, wymagającej ciągłej nauki i satysfakcjonującej intelektualnie. Dzięki ścieżce zawodowej jaką wybrałam mam możliwość łączenia pracy z możliwościami osobistymi, w tym także tymi wynikającymi z prywatnych ról jakie wypełniam.
W gabinecie psychologicznym pracując w kontakcie indywidualnym
Na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu ucząc psychologii
W
salach szkoleniowych realizując szkolenia dla pracowników/czek firm i osób
przedsiębiorczych
Od 2009 roku współpracuję z ludźmi w różnych obszarach i organizacjach. Łączę dwa zawody:
( mgr psychologii, Uniwersytet SWPS w Poznaniu, numer dyplomu: 34152 )
(mgr zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, numer dyplomu 83712)
Ukończyłam niezbędne szkolenia, aby móc skutecznie nieść pomoc psychologiczną, w tym diagnozować osoby w kierunku ADHD oraz wspierać je w życiu prywatnym i zawodowym. Jako osoba neuroatypowa, aktywna rodzinie, społecznie i zawodowo rozumiem osoby dla których wyzwaniem jest łączenie wielu ról życiowych ze specyfiką neuroatypowego układu nerwowego.
Chętnie współpracuję z osobami zatrudnionymi w strukturach firmowych oraz prowadzących własną działalność biznesową. Wykształcenie ekonomiczne i doświadczenie pracy w firmach komercyjnych oraz prowadzenie własnej działalności umożliwia mi zrozumienie funkcjonowania w profesjonalnym środowisku zawodowym.
Pracuję w oparciu o wiedzą opartą na dowodach naukowych oraz zgodnie z Podejściem Skoncentrowanym na Rozwiązaniach (TSR).